Tuesday, March 29, 2011

Erti celebrate birthday Bagi Saya..

Bile dengar orang sibuk2 nak celebrate birthday kawan aku teringat bile time birthday aku...
aku pon x pasti aku penah x celebrate birthday seingat aku hanya sekali..first n last aku celebrate 2009, 2 pon aku x thu ade owg wt suprise party..terkejut dan juga terharu...
2 time tgh rapat ngn someone ni...maybe x perlulah nyatakan nama, aku windu dye tapi nk wt cmner maybe aku bukan orang yang bergelar sahabat bg by tp bagi aku sampai sekarang dia adalah sahabat aku..sebab dye aku ingt smpai bile2 aku penah celebrate birthday,
walaupon hanya sekali ia amat bermakna..thanks...hehe..dh 2tahun bru nk cakap thanks...bukan aku x ingt tp bile org len sibuk nk celebrate birthday kawan diorang aku tingat balik time aku...sesungguhnya celebrate birthday itu amat bermakna bagi aku...ramai org ckp ala sambut ke x besday itu bukan penting, x smbut pon xpe..2 bg org len..bg aku ia amat bermakna...